[O1] Problem z przełączaniem LPG na gorącym silniku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jarecki27
    Classic
    • 2011
    • 3

    [O1] Problem z przełączaniem LPG na gorącym silniku

    Od już bardzo dawna pojawia się u mnie problem (co prawda sporadycznie) przy odpalaniu ciepłego silnika (BFQ 2009r.), na przykład jadę do sklepu i po 5 minutach wracam i chcę odpalić, rozrusznik kręci ale tak jakby silnik przydławi się i zgaśnie. Przy następnej próbie zawsze zaskakuje. Powiedziałbym, że pojawia się to średnio raz na kilkanaście odpaleń ciepłego silnika. Zimny pali zawsze idealnie. Co Wy na to?

    Dodam, że VAG pokazuje zero błędów. Czy to nie jakiś czujnik temperatury? Dlaczego tylko ciepły nie odpala za pierwszym razem po krótkim postoju, a już kolejna próba odpalenia zawsze kończy się sukcesem ? Może coś jakby zapowietrzone? Nie jestem specjalistą ale dziwi mnie fakt, że ECU jest wolny od błędów, a sama usterka istnieje od przebiegu 15tyś km, obecnie około 50.

    Może ma to coś wspólnego z pompką paliwa, która załącza się czasem przy otwieraniu drzwi w tym modelu?

    Edit:
    Wpadło mi jeszcze do głowy, że usterka może mieć coś wspólnego z pompą paliwa, która jest u mnie mnie katowana małą ilością PB w zbiorniku. Póki co wymieniłem filtr paliwa, możliwe, że jeżdżąc zwykle na pustym w 3/4 zbiorniku pompa dostała w tyłek. Podobno chodzi o to, że niezanurzona w cieczy nie chłodzi się odpowiednio. Gdy odpalam rozgrzany silnik, także ciepła pompa nie wydala. Zobaczę co będzie dalej. Tylko, że jest to usterka sporadyczna i to trochę dziwne.
  • popers12
    Classic
    • 2010
    • 5

    #2
    [O1] Problem z przełączaniem LPG na gorącym silniku

    Witam.
    Mam problem z instalacja lpg. Nie chce się ona przełączać z benzyny na gaz na gorącym silniku. I chciałbym się zapytać zanim pojadę z nią do serwisu.
    Samochód: Skoda Octavia Tour 1.6 2010 rok (benzyna + gaz) <- całość z salonu
    Opis sytuacji: Pojechałem zatankować gaz (do pełna jak zawsze) i po ponownym uruchomieniu samochodu gaz nie chciał się przez dłuższy czas zapalić. Dopiero po kilkukrotnym odpaleniu samochodu na nowo instalacja przełączyła. Nie pomagało nawet wciśnięciu go na wyższe obroty. I dzieje się tak za każdym razem gdy wyłączę samochód nawet na 1min.
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • djwyrebas
      Ambiente
      • 2011
      • 214

      #3
      mniemam ze Landi Renzo instalka, stawiam na czujnik temp gazu w listwie wtryskiwaczy.
      gazu, bo dogania nas starość!

      Komentarz

      • popers12
        Classic
        • 2010
        • 5

        #4
        Tak, Landi Renzo

        [ Dodano: Sob 18 Sie, 12 15:44 ]
        ile mamony trzeba szykować??

        Komentarz

        • djwyrebas
          Ambiente
          • 2011
          • 214

          #5
          do 60zl chyba, jezli masz reduktor lc01 to czujnik jest pod nim w okolicy sruby (okragly reduktor). Niech mnie ktos poprawi jezeli sie myle.
          gazu, bo dogania nas starość!

          Komentarz

          Pracuję...